Monday 18 August 2014

Bertemu Dengan Lelaki Yang Menjadi Pencetus Dalam Memulakan ICE BUCKET CHALLENGE Yang Menjadi Sangat Hits Hari Ini


Pat Quinn..

Anda telah melihat ia ... anda mungkin juga mengambil bahagian di dalamnya ... kita berbicara tentang ICE BUCKET CHALLENGE .

Bertemu lelaki yang menjadi pencetus dalam memulakan Cabaran ini.



















Pat Quinn, adalah salah satu daripada orang-orang yang bertanggungjawab untuk sensasi virus ini. Beliau dilahirkan dan dibesarkan di Yonkers dan disahkan menghidap penyakit neurologi amyotrophic sklerosis lateral (ALS) tahun lepas.



Tidak lama selepas itu dia menjadi salah satu penyokong terbesar penyakit ini.

"Saya rasa seperti itu tujuan saya dalam hidup, itu misi saya, berada di sini untuk membuat perubahan," kata Quinn.

Bulan lepas selepas melihat rakan post Ice Bucket Challenge yang tidak seberapa, dia memanggil kawan-kawannya yang lain untuk melibatkan diri. - sebagaimana yang mereka katakan - adalah sejarah.



"Sesuatu seperti Ice Bucket Challenge di mana orang hanya mengatakan ALS, kesedaran yang keluar dari sana, mungkin beberapa orang akan melihat ia."

Dan kemudian ramai yang melibatkan diri.



"Mengapa berhenti sekarang, anda mempunyai kuasa untuk mengubah dunia dengan cara yang, dan tidak ada alasan untuk menghentikan seronok ... bukan sahaja menyeronokkan, tetapi anda mewujudkan kesedaran tentang penyakit yang mempunyai sesuatu yang istimewa yang boleh memberi kegembiraan. Dengan izin tuhan moga penawar akan datang. "

Semua orang dari Jimmy Fallon, untuk Justin Timberlake untuk Rob Astorino mengambil bahagian dalam cabaran ini untuk tujuan yang baik.





No comments:

Post a Comment