Monday 14 July 2014

Cara Download Movie Guna TORRENT

Salam santai semua...
Hari ni aku nak share dengan korang cara-cara DOWNLOAD MOVIE GUNA TORRENT.
Mungkin ramai yang dah tau, Tapi bagi yang belum mahir boleh la guna CARA-CARA kat sini sebagai panduan ke jalan yang benar. Amin...

So.. First sekali kalau nak download guna TORRENT, anda kena ada aplikasi yang sudad di install di dalam komputer @ laptop masing-masing.
Bagi yang takde ape-ape boleh la download dan Install UTORRENT ni Dulu.

" Click dekat Arrow tu - DOWNLOAD & INSTALL"

Second...
Selepas selesai install anda akan mempunyai aplikasi seperti di bawah dan boleh la start Download Movie. YESS!!!!......


Yang bagus nye TORRENT nie... bila Time anda Download, anda boleh ON @ OFF komputer/laptop anda bila-bila masa sampai la download anda siap dan akan ade message prompt.

Kalau banding dengan Direct Download, tiba2x komputer/laptop padam then gone la semua yang anda download dan kena download semula. 

OK... Lepas da ade semua diatas then kita boleh download da sekarang. Ini list website Torrent yang selalu aku lawat...






Aku demo sikit cara-cara nak download gune torrent... 

Step 1: Masuk website torrent. aku pilih website ni: http://torrentbutler.eu/

a) Pilih movie yang nak download;
***** Contoh: aku pilih Cerita : NO OTHER WOMEN

b) Tekan Download File Torrent




C) Click File Torrent sampai aplikasi torent muncul dan click OK. Siap!! =)


SO... apalagi.... jom la ramai-ramai try download torrent..
SELAMAT MENCUBA...







1 comment: