Saturday 9 August 2014

MOVIE LUCY 2014 - It's not Worth it... Rating 4/10


LUCY 2014 adalah movie yang dikatakan amat dinanti-nantikan oleh peminat movie termasuk jugak admin. Baru-baru nie admin berpeluang menonton filem LUCY dan seperti yang kita lihat di dalam TRAILER LUCY ..... memang cerita nie rasa macam best giler dengan scene fighting die sume tapi lepas tonton filem nie rase macam biasa je.

Tengok Trailer Dulu la yer lpas nie sambung balik 


Plot:

LUCY seorang student university dan dia ni kira mangsa keadaan la yang terkena sebab nak tolong member lelaki die hantar satu briefcase kat satu building office nie. 

Rupa-rupanya dia kne game sebab orang yang mereka deal nie adalah mafia dan dalam briefcase tu plak ade macam sejenis serbuk warna biru yang lebih kurang macam dadah.
So, Geng mafia ni belah perut dia dan letak dadah tu untuk tujuan shipment tapi disebabkan penderaan yang teruk dadah tu pecah dalam perut die.

Disebabkan itu, dia dapat beberapa kuasa, yang admin ingat dia boleh gunakan 100% otak die, kiranya macam jadi super genius dan tibe-tibe boleh jadi megneto ade kuasa terbangkan orang dan pengsankan orang. So si LUCY ni pon ape lagi nak balas dendam la dekat orang jahat yang kenakan dia.
 Tak lupa juga, Sepanjang movie ni ade pulak iklan binatang rasa macam pelik sikit.
last-last citer dia (Si LUCY) boleh cair.....hurm..

Jadi GOOD LUCK kepada yang nak menonton.

Rating Admin: 4/10





No comments:

Post a Comment