Wednesday 9 July 2014

WEBSITE TONTON MOVIE ONLINE FREE

Salam...........
So... just nak share sikit berkenaan tonton movie online. Disebabkan dunia internet sekarang nie da laju tahap THE FLASH so Xsalah kalau saya nak share sikit pasal beberapa website yang mungkin berguna untuk anda untuk menonton MOVIE online. Senang kate Click jer da boleh tengok movie. 

Mengikut pengalaman saya, bila kita nak tonton movie online jer mesti pops up ads die bersepah-sepah sampai penat click tapi movie still Xdapat tonton jugak. Ada rasa panas jer kat dalam badan nie dan nasib baik kat dalam website. Kalau depan2x da bertepuk-tepuk da.

So. website ni kire untuk rujukan viewer la untuk senang skit tengok movie online ble mood to sampai dan xdela tunggu berejam-rejam kan. Mungkin sesetengah orang tahu akan kewujudan website seperti ini so itu kira bagus da tu tapi bagi yang belum tahu or memang xde idea ade website macam nie boleh la try2x Click2x dan Singgah. Mana la tau jumpa 2.. 3...yang viewer minat.

1) http://pencurimovie.cc/    - tapi kne like FB die dlu bru korang bley masuk =)



2) http://www.tubeplus.me/   - Yang ini untuk sapa yang rasa nak layan favourite movie yang lama.






So far nie la website yang saya jumpa yang boleh diguna pakai.. maybe future onward kalau ade lagi yang best-best boleh la suggest kat comment box so that saya boleh check it out.
OK Thanks... Chow Chin Chow..
=)






No comments:

Post a Comment